एपीए उद्धरण

Pellerin, M., & Paukner Nogués, F. I. (2015). Becoming Reflective and Inquiring Teachers: Collaborative Action Research for In-service Chilean Teachers. REDIE es una publicación del Instituto de Investigación y Desarrollo Educativo (IIDE).

शिकागो स्टाइल उद्धरण

Pellerin, Martine, और Fraño Ivo Paukner Nogués. Becoming Reflective and Inquiring Teachers: Collaborative Action Research for In-service Chilean Teachers. REDIE es una publicación del Instituto de Investigación y Desarrollo Educativo (IIDE), 2015.

एमएलए उद्धरण

Pellerin, Martine, और Fraño Ivo Paukner Nogués. Becoming Reflective and Inquiring Teachers: Collaborative Action Research for In-service Chilean Teachers. REDIE es una publicación del Instituto de Investigación y Desarrollo Educativo (IIDE), 2015.

चेतावनी: ये उद्धरण हमेशा 100% सटीक नहीं हो सकते हैं.