Strategies Influencing Democratization Processes in Schools: a Theoretical Approach
In this paper we aim to build a framework to support strategies for the development of democratization processes in schools. As a result of our theoretical review and hands-on experience working with schools, we propose a series of effective strategies to bring about changes in this regard: promotin...
Gorde:
Egile Nagusiak: | Moliner García, Odet, Traver Martí, Joan Andrés, Ruiz Bernardo, María Paola, Segarra Arnau, Tomás |
---|---|
Formatua: | info:eu-repo/semantics/article |
Hizkuntza: | spa |
Argitaratua: |
REDIE es una publicación del Instituto de Investigación y Desarrollo Educativo (IIDE).
2016
|
Gaiak: | |
Sarrera elektronikoa: | https://redie.uabc.mx/index.php/redie/article/view/1110 |
Etiketak: |
Etiketa erantsi
Etiketarik gabe, Izan zaitez lehena erregistro honi etiketa jartzen!
|
Antzeko izenburuak
-
Strategies Influencing Democratization Processes in Schools: a Theoretical Approach
nork: Moliner García, Odet, et al.
Argitaratua: (2016) -
Propuesta para generación y gestión de geoparques bajo estructuras de participación comunitaria en América Latina
nork: Sanchéz Cortez, José Luis
Argitaratua: (2021) -
La cultura política desde la frontera norte de México
nork: Guillén López, Tonatiuh
Argitaratua: (1994) -
ConVivim: Application of a Program to Learn to Coexist Democratically
nork: Grau Vidal, Roser, et al.
Argitaratua: (2018) -
La participación social en el contexto escolar. Hilvanando relaciones entre comunidad y escuela. Estudio de caso en un barrio vulnerable de la ciudad de Ensenada, B.C
nork: Escalante Araiza, María Dolores
Argitaratua: (2021)