Strategies Influencing Democratization Processes in Schools: a Theoretical Approach
In this paper we aim to build a framework to support strategies for the development of democratization processes in schools. As a result of our theoretical review and hands-on experience working with schools, we propose a series of effective strategies to bring about changes in this regard: promotin...
Guardado en:
Autores principales: | Moliner García, Odet, Traver Martí, Joan Andrés, Ruiz Bernardo, María Paola, Segarra Arnau, Tomás |
---|---|
Formáid: | info:eu-repo/semantics/article |
Teanga: | spa |
Foilsithe: |
REDIE es una publicación del Instituto de Investigación y Desarrollo Educativo (IIDE).
2016
|
Ábhair: | |
Rochtain Ar Líne: | https://redie.uabc.mx/index.php/redie/article/view/1110 |
Clibeanna: |
Cuir Clib Leis
Gan Chlibeanna, Bí ar an gcéad duine leis an taifead seo a chlibeáil!
|
Míreanna Comhchosúla
-
Strategies Influencing Democratization Processes in Schools: a Theoretical Approach
le: Moliner García, Odet, et al.
Foilsithe: (2016) -
Propuesta para generación y gestión de geoparques bajo estructuras de participación comunitaria en América Latina
le: Sanchéz Cortez, José Luis
Foilsithe: (2021) -
La cultura política desde la frontera norte de México
le: Guillén López, Tonatiuh
Foilsithe: (1994) -
ConVivim: Application of a Program to Learn to Coexist Democratically
le: Grau Vidal, Roser, et al.
Foilsithe: (2018) -
La participación social en el contexto escolar. Hilvanando relaciones entre comunidad y escuela. Estudio de caso en un barrio vulnerable de la ciudad de Ensenada, B.C
le: Escalante Araiza, María Dolores
Foilsithe: (2021)