Strategies Influencing Democratization Processes in Schools: a Theoretical Approach
In this paper we aim to build a framework to support strategies for the development of democratization processes in schools. As a result of our theoretical review and hands-on experience working with schools, we propose a series of effective strategies to bring about changes in this regard: promotin...
保存先:
主要な著者: | Moliner García, Odet, Traver Martí, Joan Andrés, Ruiz Bernardo, María Paola, Segarra Arnau, Tomás |
---|---|
フォーマット: | info:eu-repo/semantics/article |
言語: | spa |
出版事項: |
REDIE es una publicación del Instituto de Investigación y Desarrollo Educativo (IIDE).
2016
|
主題: | |
オンライン・アクセス: | https://redie.uabc.mx/index.php/redie/article/view/1110 |
タグ: |
タグ追加
タグなし, このレコードへの初めてのタグを付けませんか!
|
類似資料
-
Strategies Influencing Democratization Processes in Schools: a Theoretical Approach
著者:: Moliner García, Odet, 等
出版事項: (2016) -
Propuesta para generación y gestión de geoparques bajo estructuras de participación comunitaria en América Latina
著者:: Sanchéz Cortez, José Luis
出版事項: (2021) -
La cultura política desde la frontera norte de México
著者:: Guillén López, Tonatiuh
出版事項: (1994) -
ConVivim: Application of a Program to Learn to Coexist Democratically
著者:: Grau Vidal, Roser, 等
出版事項: (2018) -
La participación social en el contexto escolar. Hilvanando relaciones entre comunidad y escuela. Estudio de caso en un barrio vulnerable de la ciudad de Ensenada, B.C
著者:: Escalante Araiza, María Dolores
出版事項: (2021)