El branding de ciudad. La construcción de una marca destino en la era del turismo cultural
-
Gorde:
Egile nagusia: | García García de León, Aurora |
---|---|
Formatua: | Libro |
Hizkuntza: | spa |
Argitaratua: |
Editorial UABC
2019
|
Sarrera elektronikoa: | https://ompeditorial.uabc.mx/index.php/deu/catalog/book/13 |
Etiketak: |
Etiketa erantsi
Etiketarik gabe, Izan zaitez lehena erregistro honi etiketa jartzen!
|
Antzeko izenburuak
-
El branding de ciudad. La construcción de una marca destino en la era del turismo cultural
nork: García García de León, Aurora
Argitaratua: (2019) -
El branding de ciudad. La construcción de una marca destino en la era del turismo cultural
nork: García García de León, Aurora
Argitaratua: (2019) -
El branding de ciudad. La construcción de una marca destino en la era del turismo cultural
nork: García García de León, Aurora
Argitaratua: (2019) -
Factores que distinguen la marca tijuana como destino turístico, desde la perspectiva de los visitantes /
nork: Bermúdez Romero, Arely
Argitaratua: (2021) -
Elementos asociados al desarrollo de un destino de turismo médico
nork: Salas López, Zayra Elizabeth
Argitaratua: (2021)