Marketing strategy for new markets :
Gorde:
Egile nagusia: | Gutiérrez Esteves Fararoni, Sally Michelle |
---|---|
Beste egile batzuk: | Moreno Moreno, Luis Ramón |
Hizkuntza: | spa |
Argitaratua: |
Universidad Autónoma de Baja California Facultad de Ciencias Administrativas
2021
|
Gaiak: | |
Etiketak: |
Etiketa erantsi
Etiketarik gabe, Izan zaitez lehena erregistro honi etiketa jartzen!
|
Antzeko izenburuak
-
Análisis de mercado para el posicionamiento estratégico del ostión cultivado en Baja California en el mercado de California /
nork: Guevara Gluyas, Adriana
Argitaratua: (2021) -
Análisis del comportamiento de los universitarios ante la oferta cultural de la Escuela de Artes de la Universidad Autónoma de Baja California, campus Ensenada
nork: Sámano Morales, Carlos Martín
Argitaratua: (2021) -
Análisis del mercado meta a través de una segmentación demográfica de los consumidores de la oferta cultural de la Escuela de Artes de la Universidad Autónoma de Baja California, campus Ensenada
nork: Liera Murillo, Cirilo
Argitaratua: (2021) -
Impacto de las estrategias de trade marketing en fábrica de papel Mexicali
nork: Osuna Quintero, Victor Alonso
Argitaratua: (2021) -
Memoria del seminario de mercadotecnia /
nork: Villalvazo Falcon, Ricardo.
Argitaratua: (2021)