Evidencias de validez del examen de egreso del idioma inglés (EXEDII) /

Guardat en:
Dades bibliogràfiques
Autor principal: Velasco Ariza, Virginia
Altres autors: Miranda Zavala, Ana María
Idioma:spa
Publicat: 2021
Matèries:
Accés en línia:https://hdl.handle.net/20.500.12930/8754
Etiquetes: Afegir etiqueta
Sense etiquetes, Sigues el primer a etiquetar aquest registre!
id repositorioinstitucional-20.500.12930-8754
record_format dspace
spelling repositorioinstitucional-20.500.12930-87542023-05-14T18:12:00Z Evidencias de validez del examen de egreso del idioma inglés (EXEDII) / Velasco Ariza, Virginia Miranda Zavala, Ana María Cruz Estrada, Isaac Miranda Zavala, Ana María co Educación Metas y objetivos Ciencias educativas Tesis LB17 V45 2008 2021-12-15T20:04:15Z 2021-12-15T20:04:15Z 2008 https://hdl.handle.net/20.500.12930/8754 spa https://drive.google.com/file/d/14xRKXL3bix0LNO617d6Z-TIZDBqYW1d3/view?usp=sharing http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0 viii, 217 p. ; 28 cm. pdf application/pdf Ensenada, Baja California
institution Repositorio Institucional
collection DSpace
language spa
topic Educación Metas y objetivos
Ciencias educativas Tesis
LB17 V45 2008
spellingShingle Educación Metas y objetivos
Ciencias educativas Tesis
LB17 V45 2008
Velasco Ariza, Virginia
Evidencias de validez del examen de egreso del idioma inglés (EXEDII) /
author2 Miranda Zavala, Ana María
author_facet Miranda Zavala, Ana María
Velasco Ariza, Virginia
author Velasco Ariza, Virginia
author_sort Velasco Ariza, Virginia
title Evidencias de validez del examen de egreso del idioma inglés (EXEDII) /
title_short Evidencias de validez del examen de egreso del idioma inglés (EXEDII) /
title_full Evidencias de validez del examen de egreso del idioma inglés (EXEDII) /
title_fullStr Evidencias de validez del examen de egreso del idioma inglés (EXEDII) /
title_full_unstemmed Evidencias de validez del examen de egreso del idioma inglés (EXEDII) /
title_sort evidencias de validez del examen de egreso del idioma inglés (exedii) /
publishDate 2021
url https://hdl.handle.net/20.500.12930/8754
_version_ 1792609034988158976