School Counselor and the Challenge of Improving Curricula: a Case Study
Andalusia must face up to the challenge posed by curricula if it is to improve results in schools. Educational psychologists offering support services hold a strategical position and systemic vision that allow them to act as consultants in curriculum development. This paper analyzes the circumstance...
Guardat en:
Autors principals: | Domingo Segovia, Jesús, Fernández Gálvez, Juan de Dios, Barrero Fernández, Beatriz |
---|---|
Format: | info:eu-repo/semantics/article |
Idioma: | spa |
Publicat: |
REDIE es una publicación del Instituto de Investigación y Desarrollo Educativo (IIDE).
2016
|
Matèries: | |
Accés en línia: | https://redie.uabc.mx/index.php/redie/article/view/966 |
Etiquetes: |
Afegir etiqueta
Sense etiquetes, Sigues el primer a etiquetar aquest registre!
|
Ítems similars
-
School Counselor and the Challenge of Improving Curricula: a Case Study
per: Domingo Segovia, Jesús, et al.
Publicat: (2016) -
La orientación educativa y psicológica de la Universidad Autónoma de Baja California vista desde la perspectiva del alumno /
per: Rodríguez Arias, Mérida del Carmen
Publicat: (2022) -
Desarrollo de un procedimiento para la evaluación de ítems mediante el juicio de expertos /
per: Aldana Torres, Angela
Publicat: (2021) -
La conceptualización sobre la enseñanza informal de las ciencias del académico universitario /
per: Pérez Reyeros, María Guadalupe
Publicat: (2021) -
Erratic Implementation of the RIEMS Common Curriculum Framework in Aguascalientes
per: Muñoz Abundez, Gustavo, et al.
Publicat: (2019)