Teaching English Literature in Costa Rican Experimental Bilingual High Schools: EFL Teachers’ Academic Training
This article presents the most relevant results found in the “Licenciatura” graduation research project for the BA in Teaching English offered by the University of Costa Rica, Campus Occidente. The work, entitled “Strengths and Weaknesses in Teaching English Literature in Experimental Bilingual High...
Guardado en:
Autores principales: | Araya Araya, Karla, Campos Rosales, Priscila, González Mora, Erika, Marín Madrigal, Gerardina, Rojas Suárez, Kattia, Sanchez Alvarado, Catalina |
---|---|
Formato: | info:eu-repo/semantics/article |
Lenguaje: | eng |
Publicado: |
REDIE es una publicación del Instituto de Investigación y Desarrollo Educativo (IIDE).
2017
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://redie.uabc.mx/index.php/redie/article/view/863 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
Teaching English Literature in Costa Rican Experimental Bilingual High Schools: EFL Teachers’ Academic Training
por: Araya Araya, Karla, et al.
Publicado: (2017) -
El queso y los gusanos. El cosmos según un molinero del siglo XVI
por: Figueroa Ramírez, Leticia
Publicado: (2001) -
Research on Classroom Assessment Practices: A Literature Review
por: Martínez Rizo, Felipe, et al.
Publicado: (2014) -
Return Migration in Mexico and its Bilingualism. A Literature Review 2006-2018
por: Velasco Zárate, Kalinka
Publicado: (2021) -
Actitudes lingüísticas hacia la maya por yucatecos bilingües de la Región 90 de Cancún
por: Sima Lozano, Eyder Gabriel, et al.
Publicado: (2017)