Measuring the Quality of Service in the Financial Area of a Public University: Development and Validation of the Instrument
This research, consisting of a descriptive study with a non-experimental design, involved an analysis to determine the validity and reliability of an instrument composed of seventeen items aimed at assessing the quality of service in the financial area of a public university by means of four variabl...
में बचाया:
मुख्य लेखकों: | Alcantar Enríquez, Víctor Manuel, Maldonado-Radillo, Sonia Elizabeth, Arcos Vega, José Luis |
---|---|
स्वरूप: | info:eu-repo/semantics/article |
भाषा: | spa |
प्रकाशित: |
REDIE es una publicación del Instituto de Investigación y Desarrollo Educativo (IIDE).
2014
|
विषय: | |
ऑनलाइन पहुंच: | https://redie.uabc.mx/index.php/redie/article/view/560 |
टैग : |
टैग जोड़ें
कोई टैग नहीं, इस रिकॉर्ड को टैग करने वाले पहले व्यक्ति बनें!
|
समान संसाधन
-
Measuring the Quality of Service in the Financial Area of a Public University: Development and Validation of the Instrument
द्वारा: Alcantar Enríquez, Víctor Manuel, और अन्य
प्रकाशित: (2014) -
Propuesta de un modelo de sistema integrado de gestión bajo ISO 9001 : 2000 e ISO 14001 : 2004 /
द्वारा: Tlapa Mendoza, Diego Alfredo.
प्रकाशित: (2023) -
Propuestas de incorporación de los procesos administrativos de compras y comisiones a un sistema de gestión de calidad establecido bajo la norma ISO 9001:2008/
द्वारा: Maganda, Raúl Felipe
प्रकाशित: (2021) -
Desarrollo de un sistema para la automatización del sistema de calidad de la Facultad de Ingeniería Ensenada /
द्वारा: Meling López, Odin Isaac.
प्रकाशित: (2023) -
Análisis de la satisfacción del cliente en el proceso de certificación bajo la Norma ISO 9001:2000 de los laboratorios de cómputo de la Facultad de Ciencias Administrativas de la UABC
द्वारा: Robles Reyes, Rebeca Isabel
प्रकाशित: (2021)