School Violence in Michoacán and Nuevo León, a Situated Diagnosis for Promoting Safe Schools in Basic-Level Education
The complexity of the phenomenon of violence in schools calls for programs oriented toward a comprehensive improvement of the living environment. This study presents an exploratory diagnosis of coexistence in ten schools in two states of the Mexican Republic: Michoacán and Nuevo León. A quantitative...
Guardado en:
Autores principales: | Reyes-Angona, Sergio, Gudiño Paredes, Sandra, Fernández-Cárdenas, Juan Manuel |
---|---|
Formato: | info:eu-repo/semantics/article |
Lenguaje: | spa |
Publicado: |
REDIE es una publicación del Instituto de Investigación y Desarrollo Educativo (IIDE).
2018
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://redie.uabc.mx/index.php/redie/article/view/1548 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
School Violence in Michoacán and Nuevo León, a Situated Diagnosis for Promoting Safe Schools in Basic-Level Education
por: Reyes-Angona, Sergio, et al.
Publicado: (2018) -
School Violence: the Perspective of Students and Teachers
por: Pacheco-Salazar, Berenice
Publicado: (2018) -
Moral and Ethical Issues: Are they the Missing Links in University Programs?
por: Guerrero Useda, María Eugenia, et al.
Publicado: (2013) -
Socialización universitaria y desarrollo moral en estudiantes de la Facultad de Derecho de la UABC-Tijuana /
por: Parra del Rio, Yessica Selene.
Publicado: (2023) -
Socialización universitaria y desarrollo moral en estudiantes de la Facultad de Derecho de la UABC-Tijuana /
por: Parra del Rio, Yessica Selene
Publicado: (2021)