A School Subsidy to “level the playing field” in the Chilean quasi-market?
This paper analyzes the foundations and purposes of the Preferential School Subsidy (hereinafter SEP—acronym in Spanish) as a rectifier of inequality, applied to schools—public or private—that receive the basic state subsidy. The SEP supplements the funding that schools receive from other sources, a...
Guardado en:
Autores principales: | Alarcón Leiva, Jorge Alberto, Donoso Díaz, Sebastián Enrique, Frites Camilla, Claudio Ernesto |
---|---|
Formato: | info:eu-repo/semantics/article |
Lenguaje: | spa |
Publicado: |
REDIE es una publicación del Instituto de Investigación y Desarrollo Educativo (IIDE).
2014
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://redie.uabc.mx/index.php/redie/article/view/558 |
Etiquetas: |
Agregar Etiqueta
Sin Etiquetas, Sea el primero en etiquetar este registro!
|
Ejemplares similares
-
A School Subsidy to “level the playing field” in the Chilean quasi-market?
por: Alarcón Leiva, Jorge Alberto, et al.
Publicado: (2014) -
The Value of Schooling for Elite High School Students in Mexico City
por: Espíndola Mata, Juan, et al.
Publicado: (2019) -
Environmental Sustainability in Higher Education: Mapping the Field
por: Miranda, Luis Francisco, et al.
Publicado: (2021) -
El fenómeno de frontera y sus variables. Notas para una tipología
por: Jiménez, Alfredo
Publicado: (1997) -
Inteligencia emocional en directivos de instituciones de educación superior pública
por: Cervantes Collado, Karla Emilia
Publicado: (2021)